fitness-1291997_1920

Ćwiczenie deski

Ćwiczenie deski (plank) jest to podpór przodem na przedramionach. Plank jest świetnym ćwiczeniem angażującym wiele partii mięśniowych takich jak mięśnie pleców, ramion, nóg, a w szczególności mięśnie brzucha. Te ćwiczenie jest świetnym przykładem tego jak efektywne może być z pozoru proste do wykonania ćwiczenie, które pomoże wyrzeźbić nam ciało oraz zadbać o naszą sprawność. To wspaniałe ćwiczenie angażuje prawie całe ciało i możemy stosować wiele kombinacji ćwiczeń w oparciu o podstawową. Plank wykonuje się następująco: należy położyć się na brzuchu opierając ręce na przedramionach, ręce należy zgiąć w łokciach pod kątem prostym, musimy pamiętać aby nasze barki znajdowały się dokładnie nad łokciami. Nasze ciało musi być oparte na przedramionach oraz palcach u stóp, następnie napinamy mięśnie brzucha. Należy pamiętać, aby nasz grzbiet, głowa i nogi znajdowały się w linii prostej. W tej właśnie pozycji wytrzymujemy określoną ilość sekund w zależności od naszych zdolności zwiększając czas ćwiczenia z czasem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *