pearl-harbor-80388_1280

Najlepszy trening na masę

Bez odpowiednio skomponowanej diety, trening na masę nawet ten najlepszy na niewiele się zda. Nasze mięśnie do wzrostu potrzebują energii pozyskiwanej z pożywienia. Bez problemu znajdziemy w sieci bądź branżowych czasopismach informacje odnoszące się do tego jak skomponować dietę na masę. Jeśli zaś chodzi o sam trening to rządzi się on pewnymi schematami. By móc uzyskać zadowalające efekty należy wykonywać trening z dość sporym ciężarem. Należy też postawić na jak najbardziej urozmaicone ćwiczenia, angażujące do pracy jak największą grupę mięśni. Z każdym kolejnym treningiem należy tez zwiększać ciężar. W trakcie treningu nie można też poświęcać zbyt wiele czasu na odpoczynek. Odpoczynek powinien trwać zaledwie parę chwil. Trening na masę powinien tez uwzględniać odpowiednio zbilansowaną dietę. Każdego dnia należy dostarczyć odpowiednią ilość białka oraz węglowodanów i tłuszczy. ćwiczenia powinny być wykonywane w seriach po 15 powtórzeń. Kompleksowe zadbanie o potężną muskulaturę nie jest więc łatwe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *