mmm

Plan na trening obwodowy w domu

Powszechna opinia panująca w środowisku sportowców jest taka, że aby uzyskać wymarzoną, idealnie wyrzeźbioną sylwetkę, to koniecznie trzeba regularnie i bardzo intensywnie ćwiczyć na siłowni. Oczywiście, treningi na siłowni w znaczny sposób przyspieszają osiągnięcie założonych efektów, jednak nie są niezbędne do realizacji planu treningowego. Trening obwodowy można z powodzeniem przeprowadzać również w domowym zaciszu – niezbędny do tego jest jednak odpowiedni plan. Trening obwodowy w domu plan działania powinien być następujący – w pierwszej kolejności należy określić jaki chce się osiągnąć rezultat, a następnie trzeba uczciwie sobie odpowiedzieć ile czasu w skali tygodnia można przeznaczyć na treningi. Optymalne jest wykonywanie serii ćwiczeń przynajmniej co drugi dzień. Na trening ogólnorozwojowy przeprowadzany w domu najlepiej nadają się takie ćwiczenia jak: przysiady, wyskoki, wykroki z obciążeniem, pompki, podciąganie na drążku, brzuszki czy plank. Ważne jest aby zachować odpowiednią intensywność ćwiczeń, tak aby zmusić organizm do jak największego wysiłku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *