arm-735823_1920

Trening biceps

Wykonywany trening powinien zawierać elementy ćwiczeń na biceps. Większość ćwiczących zwraca bardzo dużą uwagę na ten mięsień. Jeśli jest dobrze ćwiczony, to zwiększa objętość ramion. Pozwala to na zdobycie pięknie wykształconej sylwetki. Przy ćwiczeniu tego mięśnia tak naprawdę wystarczą tylko podstawowe ćwiczenia. Nie wymagane jest przemęczanie go indywidualnym treningiem, ponieważ biceps bierze udział pobocznie w wielu innych ćwiczeniach. Pozwala to na zwiększanie jego masy, a także siły i wytrzymałości. Dlatego zastosowanie dodatkowych indywidualnych ćwiczeń na ten mięsień może doprowadzić do kontuzji, lub poważnych uszkodzeń. Najlepszym ćwiczeniem wzmacniającym biceps jest martwy ciąg. Wzmacnia biceps, oraz dodaje prawidłowego wyglądu. Szybsze efekty osiągnie również jeśli połączymy ćwiczenie bicepsa razem z tricepsem. Pozwala to na ogólne zwiększenie mięśni ramion. Aby przyśpieszyć wzrost mięśni ramion, ważne jest rozciąganie po treningu. Pozwala to także na szybszą regeneracje, oraz częstszy trening.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *